Un any per gaudir

Al llarg de tot el 2024, La Vall de Verç tenim moltes coses a celebrar
Al llarg de tot el 2024, La Vall de Verç tenim moltes coses a celebrar

Editorial

Publicada en el número 490 – gener 2024

Amb l’arribada de l’Any Nou, tothom s’afanya a formular bons i renovats desitjos de benestar, de millora i de creixement personal. En mig de tanta guerra i de tanta preocupació per l’esdevenir d’un món caòtic i malalt, l’esperança pot més que el desencís i ens permet creure que és possible redreçar-nos.

És millor pensar en positiu, la qual cosa no evita que hi hagi desgràcies i misèries. No patiu, no dibuixarem ara un panorama de por i de dolor. Enguany ha de ser millor que l’anterior, però ens hi hem d’esforçar perquè això passi. Hem de creure-hi i ens hi hem d’aplicar amb tota la intenció.

En el plànol particular, el que ens ateny de manera més directa a aquesta revista, aquest serà un any molt significatiu per a nosaltres, tot ell. Hem instaurat l’any 45/500. No fem spoiler, però. A la pàgina que segueix trobareu la resposta. Sí que volem posar l’èmfasi en el nostre paper com a premsa local, com a mitjà de comunicació Km 0.

Fem poble és el lema que hem començat a conrear fa poc. Ho fem amb l’orgull que ens identifica amb la nostra humil vocació de contribuir a fer comunitat. Aquest any ens hem proposat que aquesta voluntat es vegi recompensada amb un increment significatiu de les subscripcions, refermant així la tendència de creixement dels últims 2 anys. Tot un repte.

Sant Just també té reptes al davant. És clar que no ens posarem d’acord a definir-los tots, però cal plantejar-se cap a on volem anar, quin poble volem. Quina mena de relacions establim entre els seus habitants, amb el seu teixit comercial, amb les entitats i amb el territori. En un temps on el creixement accelerat de la població santjustenca ens està duent a una certa pèrdua d’identitat, a diluir el sentiment de poble, cal fer esforços per trobar un equilibri entre el municipi que ens estan fent i el que volem ser.

Finalment, no ens oblidem tampoc de pensar quin país volem. Aquí tampoc estarem d’acord, però val la pena posar-s’hi. La feina no s’acaba mai.

Reivindiquem-nos, doncs, i gaudim del procés. Bon Any 45/500!!

 

La Taula de Redacció

Si voleu sumar-vos al nostre projecte informatiu, feu-vos subscriptors de La Vall de Verç edició paper, a través d'aquest enllaç a partir d'una quota anual de 27,5 € que inclou 11 revistes en paper. Podeu seguir-nos també a Instagram i Twitter.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article