Malestar veïnal amb un establiment de la Carretera Reial
Davant de la situació que estan patint, els veïns asseguren que estan fent passes per reactivar l'Associació de Veïns i Veïnes de la Carretera Reial i Can Modolell

Veïns del sector de la Carretera Reial estan empipats amb l'establiment de la cadena Vicio (Carretera Reial, 55). Obert el 31 d'agost, segons els veïns es generen olors i molt de soroll que afirmen els han tret la tranquil·litat que gaudien fins ara. Els inconvenients els pateixen sobretot els veïns del costat i els del carrer Alcalde Arís.
L'establiment és una hamburgueseria tipus lliurament a domicili i take away, no oberta al públic. Els inconvenients se centren en el xivarri que fan les persones i els repartidors que s'esperen per recollir les comandes a tota hora, a banda de l'ocupació permanent de la vorera per part de les motos i bicicletes i dels cotxes aparcats en doble filera. Un altre inconvenient són les burilles que deixen escampades a terra.
Entre les 6:30 i les 7:00 h del matí, els camions que descarreguen les mercaderies provoquen sorolls que molesten el veïnat, encara que la descàrrega està prohibida a aquelles hores. Els veïns es queixen també que els compressors no paren, nit i dia. Asseguren que l'activitat és més aviat una cuina industrial. Molts clients de l'establiment consumeixen a la plaça de la Mediterrània allò que adquireixen, molestant el veïnat i deixant tot de brutícia.
Els veïns més directament afectats han denunciat repetidament la situació a l'Ajuntament, sense èxit. Segons que ens han informat, es van reunir amb l'alcalde i el regidor d'Urbanisme, el Cap de la Policia i l'Enginyer municipal, sense resultats. Des del Consistori els han emplaçat a una nova reunió, el 17 d'octubre.
La normativa vigent permet l'inici d'una activitat amb la comunicació prèvia al Consistori, sense necessitat d'esperar la concessió de la llicència per part de l'Administració local. Aquesta té l'obligació d'inspeccionar a posteriori i fer corregir les deficiències o incompliments i, en cas necessari, aturar l'activitat. És en aquest punt on es troba a hores d'ara el procés, segons fonts municipals.
Davant de la situació que estan patint, els veïns asseguren que estan fent passes per reactivar l'Associació de Veïns i Veïnes de la Carretera Reial i Can Modolell.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari